hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس| آغاز ساخت مجتمع تفریحی و ورزشی گلستان شیراز

فارس| آغاز ساخت مجتمع تفریحی و ورزشی گلستان شیراز

آیین کلنگ زنی و آغاز به کار مجتمع تفریحی و ورزشی گلستان در بولوار سرداران با حضور جمع کثیری از بانوان ورزشکار، پیشکسوتان ورزش فارس، شهردار شیراز، رئیس و اعضای شورای شهر برگزار شد. 

شهردار شیراز در این آیین گفت: این پروژه شاخص فرهنگی و ورزشی می‌تواند بخشی از نیازهای شهروندان ساکن در منطقه 11 ازجمله بولوار سرداران شهید و نصر را پاسخگو باشد.

حیدر اسکندرپور اعلام کرد: با توجه به شعار «100 روز، 100 پروژه» نیمه دوم سال جاری برای شیراز بسیار خوب است و به شهروندان اطمینان می‌دهم که خبرهای خوبی از افتتاح پی‌درپی پروژه‌ها و کلنگ زنی پروژه‌هایی که شرایط زندگی را برای شهروندان تسهیل کند به گوش می‌رسد. او با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و فشارهای روانی بر شهروندان افزود: با توجه به رویکرد اجتماعی و انسان‌محوری مجموعه مدیریت شهری معتقدیم اهمیت ایجاد پروژه‌های نرم‌افزاری همچون مجموعه تفریحی و ورزشی، پردیس تئاتر و سالن‌های سینما از احداث پل و بزرگراه برای شهروندان ارزشمند است. شهردار شیراز اضافه کرد: همچنین در این شرایط توجه به امر ورزش به علت ایجاد امید، نشاط و سرزندگی ضروری و فراهم کردن فرصت ورزش برای شهروندان هم‌ردیف سایر اعمال خیر است. اسکندرپور با ابراز خرسندی از کلنگ زنی پردیس تئاتر جنوب کشور در میدان نصر و مجتمع ورزشی تفریحی گلستان در بولوار سرداران گفت: طی دو هفته گذشته دو پروژه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در منطقه ۱۱ که ازجمله مناطق کمتر برخوردار شیراز محسوب می‌شود، آغاز به کارکرده است. او ضمن سپاسگزاری از سرمایه‌گذار مجتمع ورزشی تفریحی گلستان افزود: با توجه به موقعیت قرارگیری پروژه در بولوار سرداران و ارزش بالای اقتصادی زمین آن سرمایه‌گذار می‌توانست با تغییر کاربری ارزش‌افزوده کسب کند اما سرمایه‌گذار این زمین را به پروژه ورزشی اختصاص داد.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود. زمین و سرمایه‌گذاری مربوط به مالک است و شهرداری بستر احداث پروژه را فراهم کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد